středa 14. července 2010

Kultura

Pondělí, úterý - schovávaná před sluníčkem. Včera konečně sprchlo - no sprchlo - okapy to nestačili brát :-)
Dopoledne přijeli Radka se Zdendou - kluci si spolu fakt vyhrají
řádění na stanu:
Navečer, těsně po té bouřce jsme vyrazili do Prahy - Piňďulka nás vytáhla na Shakespearovské slavnosti. Jeli jsme na Veselé paničky Windsorské s Polívkou a Stašovou. Já to kdysi viděla jako operetu v televizi ..... ale to už bylo v minulém tisíciletí. Děj se na můj vkus rozbíhal dlouho, ale herecké výkony byli moc hezké. O to víc nechápu, že po přestávce zůstali židle v řadě před námi prázdné :-( V Praze snad odpoledne nepršelo, mě osobně bylo příšerné vedro. Ale Kačce byla zima .... důkaz mám - tady je zabalená do deky:



Piňďulce taky zima nebyla:



Divadlo končilo kolem čtvrt na 12 :-( takže to na courání noční Prahou nebylo /nemůže metro jezdit déle?/ .... škoda, škoda, škoda :-(
Alespoň jedna fotka:

Přijeli jsme kolem čtvrt na dvě v noci. Kluky jsem našla spící spolu v posteli .... jen jsem neměla odvahu vytáhnout foťák, abych je nevzbudila ... ale jen jsem zalehla, tak se ten malý přísavka překulil a přisál ... asi jsem mu chyběla :-)
Piňďulko díky za tu Prahu. Škoda, že tady nejdou smajlíky - tak alespoň jako: kytička, pusinka :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat