pátek 17. září 2010

Blbě

Dneska jsme byli ráno na zpívání. Tomísek pokračuje, ale postoupil do "vyšší" třídy. Důsledkem je, že uvažuji, jestli to má smysl. Kromě rytmu totiž přibyla i výtvarná chvilka  - a to je na nás brzo. Pastelky mu zatím nic neříkají - udělá dvě čáry a běží si po svém. Na druhou stranu i zásluhou loňské výtvarky je, že i nový kolektiv mu nedělá problémy - dnes si byl první pro dřívka i když lektorku před tím nikdy neviděl. A rytmus má v těle, to tedy ano. Zvládneme tenhle půlrok a uvidíme, jestli budeme pokračovat.
Spát šel až kolem jedné. A já s ním. Ta mrcha viróza zdolala i mne :-( Takže se zítra nejde plavat - já mám teplotu a Tomísek kromě rýmy i kašel :-(
Na jiném blogu píše Kačka o ideálním chlapovi. Mně tedy stačí, když mne chlap vnímá a bere jako osobnost. A když mi uvaří čaj, když je mi blbě :-)))
Fotky zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat