středa 3. listopadu 2010

Medvědi nevědí

     Dnešek byl krásně pohodový den .... tedy až na to vstávání. Tomík mne vytáhl z postele už v sedm :-( Naštěstí jsem měla ze včerejška naspáno .-)
     Ráno jsem ho nechala odkoukat Kouzelnou školku. No odkoukat - on to má jako kulisu ke hrám, občas ho zaujme nějaká pohádka nebo písnička. Já si při ní vypila v klidu kafe, snědla snídani a zkoukla net :-) Pak jsme vyrazili na nákup a k babičce a dědovi. Už jsme je dlouho neviděli .... Tomík se choval jako velký, předváděl se a bavil je, jen je moc zvyklý, že babičky kolem něho běhají a tahal i tuhle babičku :-( Jenže dědovi s babičkou se už špatně vstává a chodí, tak jsem se snažila běhat kolem něj já, což se mu až tak nelíbilo. Ale vysvětlujte mu to :-)
    Domů jsme přijeli tak akorát na oběd a Tomík pak mazal do postýlky. Dneska spal jen hodinu - sotva jsem stihla poklidit a vzít do ruky háček. Ale vynahradil mi to tím, jak byl hodný .... přečetli jsem snad všechny knížky co má :-)
    Dneska došlo na koupání Tomíka. Rozbil se nám totiž nedávno bojler, tak řešíme koupání jak se dá - Tomíkovo například takto:
     Já jsem se večer opět pustila do vánočního tvoření. Dnešek je ve znamení medvědů.
Ještě jim chybí namalovat "obličejíky" a uvázat mašličky. Ale to až zítra. Mašličku musím koupit. Takže teď mizím zpátky k háčku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat