středa 3. listopadu 2010

Včerejšek

     Včera byl běžný, obyčejný den. Sice jsme jeli k Radce, ale .... kluci si chvílemi pěkně hráli, chvílemi se řezali :-)
     Hlavně jsem přišla na to, že mám ráda naše topení. Divné? Topíme krbem a teplý vzduch je rozveden do dalších místností. Znamená to připravit dřevo, navozit ho do dřevníčku v obýváku /to dělá Honzík/, ráno zatopit, celý den přikládat, snažit se udržet teplotu v obýváku na rozumné teplotě. Čas od času je potřeba vynést popel a  umýt sklo. Nejvíc práce je asi s tím, že je potřeba udržet obývák v uklizené podobě - on totiž přeci jen ten krb čas od času kouří při přikládání, práší se ze dřeva .... tahle všechna práce leze občas krkem, ale máme teplíčko .... i když je tady třeba jen 21, tak je tady teplo!!! Radka topí plynem a logicky se snaží šetřit. Taky měli všude 21, ale mně byla zima!!!!! Chybí to sálavé teplo ..... prostě je to jiné. Celý den jsem se snažila zahřát a nějak to nešlo .... možná, že na mne něco leze ..... spát jsem šla už po Na nože!!!! a vůbec nic jsem nevyráběla - budu to muset napravit dneska.
     Alespoň něco Vám ukážu. Na jedné fotce bylo naše sušení křížal - ale kam s nimi? Měla jsem tady starý povlak na polštářek - damaškový, ale tak starý, že už měl prodřené rohy - bylo mi ho líto vyhodit. tak jsem prodřené rohy zašila a aby bylo jasné, na co teď slouží, vyšila jsem si na něj jablíčko. To jsem si dala .... damašek se sypal, když jsem chtěla srovnat stehy .... no, nějak to dopadlo. Tomík ho strašně rád nosí na krku, jako bernardýn soudek :-), takže mu zrovna dneska urval ucho.
Pár fotek:

Žádné komentáře:

Okomentovat