úterý 8. března 2011

Překvapení

     Dnes jsem šla do práce a Tomík tedy do školky...... a jaké bylo moje překvapení /a nejen moje, i Tomík stál nerozhodně mezi dveřmi/, když jsme ráno otevřeli dveře školky a tam už byli 3 děti. Byli jsme zvyklí, že tam je Tomík ráno první. A teta se ještě pochlubila, že včera i dnes jich tam bude celkem devět :-) To pro mne znamená, že Tomík musí chodit více méně pravidelně, abychom o svoje místečko nepřišli.
     Mamčino vyšetření prý dopadlo dobře - to je moc fajn.
     Když jsem Tomíka odpoledne vyzvedla ze školky, tak vypadal jak válečný hrdina. Na vycházce prý spadl do křoví a je pěkně poškrábaný ve tváři - bohužel se mi ho nepodařilo vyfotit :-(
     Honza teď dodělává vnitřek skříně a já si v klidu užívám Pelíšky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat