čtvrtek 28. dubna 2011

Zvláštní

     Tak dnes jsem přečetla jednu celou knížku - mimochodem docela hezky nutila k zamyšlení: Generace Z od Jonara C. Nadera. Jak jsem to dokázala? Tak za a) nikdo tady nebyl, za b) celý den nešla elektrika - takže žádná TV a žádný noťas. Jen ta knížka. Přiznávám, mám TV jako kulisu - jsem zvyklá ji mít puštěnou ke všemu.
Já třeba neumím dělat v tichu ..... fakt neumím. Už na maturu jsem se učila s puštěným rádiem :-(
     Tomík je malý lotr - tím jak se zvětšuje jeho slovní zásoba, přichází čas sebeprosazení - takže teď mám často di pyč ...... ne ...... já Tomík ....... mojééééééééé. Doufám, že to nějak ukorigujeme. Taky se snaží na nás zapůsobit mračením ..... on ty obličeje snad nacvičuje před zrcadlem :-)))) Zítra se Vám pokusím nějaký vyfotit.

Žádné komentáře:

Okomentovat