sobota 19. června 2010

pátek a sobota

V pátek bylo ošklivě - přijela Pavla a já zvládla u kafe odžehlit 90 % prádla. Tomísek byl moc hodný, asi byl rád, že je zase jednou v obýváku a ne na terase, tak si to užíval. Mě bylo při tom žehlení takové vedro - vůbec jsem si neuvědomila, že na mne něco leze :-( Moc ráda jsem s ním v poledne zalezla do peřin.
Kačka přijela ze školy kolem třetí a přivezla konečně to droždí, co už kupujeme tři dny :-) Honza totiž projevil přání - kynuté jahodové knedlíky. Ještě, že mám pekárnu - knedlíky se mooooc povedli, tak přidávám recept:
250 ml mléka
lžička cukru
špetka soli
1 vajíčko
500 g polohrubé mouky
droždí
/recept je psaný tak, jak jsem to postupně "sypala" do pekárny/
Když Honza dorazil z práce, tak jsme se rozhodli, že Kačku přece jen na oslavu kamarádčiných 18- tin dovezeme. Cestou zpátky jsme se stavěli u známých, ke kterým jezdíme obdivovat zvířátka.
Večer už mi bylo hodně mizerně, šla jsem do peřin opět s Tomíkem
Dneska ráno jsem měla nastavený budík na 7. hodinu. Máme totiž v sobotu pravidelně plavání od osmi. Ale tak mne bolelo v krku, že jsem nebyla schopná vylézt. Vstávali jsme dýl, já měla dokonce k snídani čaj a Honza vzal Tomíka sebou pro Kačenku. Zároveň s nimi dorazila i Kačka, Honza odjel pomoci nakládat balíkovačku a já nechala holkám Tomíse a zamířila opět do peřin. Vstávala jsem až po poledním spaní Tomíska. Bylo mi líp, tak jsme vyrazili s Kačenkou zkotrolovat Janičku na městské slavnosti:
Jana jako provazochodkyně jistila malé děti na laně:
Tomísek vyjevený z tolika lidí:
Užili jsme si trochu ruchu, tlačenice, stánků ....
Teď už Tomísek spinká, děti /snad/ natírají venku plot a já pomalu a jistě mířím opět do peřin

Žádné komentáře:

Okomentovat