čtvrtek 10. června 2010

Pohoda

Dnešek jsme opravdu strávili na terase - je na východ, tak nám tam bylo moc příjemně. Tomískovi jsem odpo vytáhla vaničku - vodu on moc rád.
Tatínek dorazil po čtvrté a my /tedy já a Kačka/ jsme ho ukecávali, že bychom rády k vodě. Když píšou, že je Mácháč teplejší než moře, tak se to přece musí vyzkoušet :-)
Ukecali jsme ho kolem šesté, což bylo dobře - po šesté se už neplatí vstupné. A začal kolotoč ...... a já nemohla najít svoje a Honzovi plavky ..... nakonec se je podařilo objevit /ne, že by u nás nebyl bordel, ale o plavkách normálně víme - jen jsme je o víkendu zapakovali na kola a pak uklidili s taškou, ve které byla mikina do auta .... a na to jsme zapomněli/. Podařilo se nám odjet .... a
zhruba u Jestřebí se ozval zezadu šílený řehot ..... Kačka v tom zmatku odjela obutá neobutá
:-)))) No na pláž šla raději bosa :-)
Voda byla fakt skvostná - jen Honza ji nevyzkoušel - raději zamířil na pivko - no zamířil - nejdříve se musel vrátit do auta, neboť peněženka zůstala za předním sklem.
A když měl pivko dopito, tak jsem si uvědomila, že můj řidičák zůstal doma ..... to už jsme se řehtali všichni :-))))
Takovýhle den se povede jednou za x let. Nebo ne?
Tohle šlapadlo jsem prostě musela vyfotit

Žádné komentáře:

Okomentovat