středa 16. června 2010

Tour de babičky

Dnešek byl moc hezký den ...... jen jsem foťák zapomněla doma :-(
Ráno jsme vyrazili na 18 měsíční prohlídku a když už jsme vyjeli, tak toho přeci musíme využít. Nejdřív zastávka na jatkách, pak odvézt buřtíky a párečky k první babičce a dědečkovi. Přijeli jsme akorát, zrovna odcházeli do nemocnice, tak jsme je vzali sebou.
Pak k prababičce a pradědovi - Tomík tam řádil jako černá ruka a já trochu učila dědu zacházení s netem a ukázala jsem mu náš blog :-)))
Potom na prohlídku - Tomísek má na 18 měsících 85 cm a 10750 g. Je prostě dlouhá nudle. Nechala jsem si napsat doporučení na oční - když je unavený a soustředí se třeba na navlékání kroužků na tyčku, tak mu pravé očičko ujíždí :-( A doktorka opět slyšela šelest na srdíčku. Po vzájemné dohodě jsme se nechali poslat na kardio. Hrozně mne tím vylekala.
Pak jsme odvezli autíčko panu opraváři a ten byl tak hodný, že nás odvezl domů - nemuseli jsme busem. Hned jsem sedla k netu a hledala něco o tom šelestu ..... opravdu to chce vyšetření, ale většina zmizí bez léčby sama do puberty. Objevuje se po nějaké infekci /u nás to nejspíš bude ta potvora po narození :-(/.
Oba dva jsme si šli po O lehnout - doktorka, když mne viděla kojit, tak se ptala, jak Tomík spí. Prý to špatné spaní je syndrom dlouho kojeného dítěte - existuje na to dokonce nějaká neurologická výzkumná práce :-)
Přijela Piňďulka na kafe, dorazil Honza z práce a rozhodli jsme se, že vyrazíme do Benešova k Honzovým rodičům :-) Ještě jsme se stačili potkat s mojí mamkou, když přivezla Honzíka :-) Byl jim posekat zahradu.
V Benešově jsme dostali úžasné grilované masíčko, Tomík se opět předváděl. Byl jak motorová myš, jestli sedět dohromady 3 minuty, tak je to moc :-)
Tím se naše tour završila.
Teď je tady úžasný klid, Honza kouká na fotbal, Honzík vytírá a Kačka se nahoře zřejmě kochá novými fotkami z parkuru :-)
A zítra ...... zítra nás čekají jahody ..... budu dělat knedlíky .....mňam

Žádné komentáře:

Okomentovat