čtvrtek 2. prosince 2010

Den, který utekl

      Ráno začal Tomík brečet ve chvíli, kdy jsem dala blinkr ke školce. Ale o to prý zkrátil brek vevnitř.
      V práci jsem se nestačila otočit a šla jsem pro Tomíka. Babička někam musela, tak to bylo o fous dřív - alespoň jsme stihli kožní. Tam nám potvrdili, že je Tomík atopik ..... úžasné - máme mastičku na bázi kortokoidů a zakázaný bazén ..... samé lepší zprávy.
      Pak jsme se stavěli na chvíli u Blanky a honem na zpívání. Tam se Tomík neuvěřitelně předváděl - děsběs. Jen co jsem ho posadila do auta,tak usnul. Proto jsem k mamce s kapičkama jen vyběhla. Ale na nákup do Kauflandu jsem musela ..... takže vstával. Tam se k nám připojili oba Honzové .... doma rychlá večeře a byli zprávy ....... už víte, proč mám pocit, že mi ten den protekl mezi prsty?
      Teď jdu pověsit prádlo a půjdu do hajan - jsem nějak grogy.

1 komentář:

  1. Sam to znam,ale mám to raději než,když se táhne jako med.Tedy ne pořád.

    OdpovědětVymazat