neděle 26. prosince 2010

Štědrý den

     Jak už jsem tady psala, začal štědrý den hádkou s puberťákem .... naštěstí to bylo tak brzo, že jsme to oba mohli zaspat :-)
     Ráno měl Štědrý den nový začátek - Tomík vstával před devátou a Kačka, aby neprošvihla jeho první reakci na stromeček, spala v obýváku. Až video stáhne, dám Vám ho sem. Já jen registrovala Tomovo "stom" a "děkuju" ..... byl z něj unešený a děkoval Ježíškovi, že mu ho donesl :-)
     Štědrý den je u nás den návštěvní - máme otevřené dveře pro každého, kdo přijde - takže pokud dorazíte za rok i vy, budeme rádi :-)
     Dopoledne jezdí, nebo si spíše jezdíme, pro pradědu s prababičkou .... to vzniklo, když velké děti byly malé - tak moc se těšily na Ježíška a tak moc se bály, že nic nedonese, že pravidelně mívaly horečku, nebo zvracely - vyřešili jsme to tehdy návštěvou prarodičů a prvním malým dárkem - a zůstalo to tak do dnes :-)
    Zároveň s nimi přijeli i Sturmovi, potom Všetečci a tím letošní návštěvní den skončil :-( nepřálo nám totiž počasí, venku se udělala ledovka :-( dokonce nám několikrát vypadl proud a Tomík se bál :-(
    V podvečer dorazila Piňďulka a my začali chystat večeři a po večeři šli vyhlížet Ježíška. To byl úžas, když zazvonil zvoneček a pod rozsvíceným stromečkem byly dárky ....
pár fotek:

     Já jsem s Ježíškem spokojená :-) doufám, že i ostatní - jen už teď mám jedno přání - Ježíšku, prosím, prosím o "sváteční" servis pro více osob - ten náš je totiž jen pro šest a navíc se nedá dát do myčky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat