neděle 12. prosince 2010

Dopsání

     Celý večer přemýšlím, co Vám všechno napsat, aby to nebylo mooooc dlouhé - ale popořádku:
Školka - Tomík si zvykl velice rychle. Ráno už většinou nebrečí, mezi dveřmi mi říká ahoj a jde si po svém. Odpoledne mne vítá, ale třeba v pátek ho Kačka vyzvedávala po spaní a to se mu domů vysloveně nechtělo :-)
     Ve čtvrtek jsme byli zpívat a Tomíkovi tam blahopřáli k narozeninám .... samozřejmě, že jsem ve chvíli, kdy bylo potřeba fotit, zjistila, že mám vybitou baterku :-(
     V pátek jsme hned po práci jeli do Prahy - přišli mi vstupenky na Stříbrné trhy v Letňanech. Příští rok, i když to opět budu mít zdarma, nepojedu. Nejen pro mne to bylo velké zklamání - duch vánoc nikde, tvrdě komerční akce - sehnali jsme tam úžasné rukavičky pro prcky - mají na hřbetu ruky zip, takže se jim ruka pěkně nandavá a krásně se rovná paleček :-),ale stánek s ozdobami jen jeden, stejně jako s věnci ..... zato spoustu čističů brýlí, bot ..... brrrr
    Ale v Ikee - chodila Lucie :-)))) to bylo moc pěkné - děti hráli koledy ..... v tu chvíli byly opravdu Vánoce za dveřmi :-)

     Včera jsem opět pekla - hlásím 10 druhů v různé fázi rozpracování hotovo - ještě se mi nechce slepovat krémem. Zítra bych ráda udělala stříkané linecké - na to jsem úplně zapomněla a přitom ho mám tááááák ráda. A taky marokánky - ale ty půjdou rychle. Nepečené budu dělat příští víkend.
     A dneska jsme slavili Tomíkovi druhé narozeniny - hrozně rychle to uteklo .... až moc :-( fotodokumentace zítra

1 komentář:

  1. Tomíkovi všechno nejlepší, to jsem nevěděla, že ve Švédsku nějak Lucii slaví..jako, že noci upije :)?

    OdpovědětVymazat