úterý 3. srpna 2010

Kdo nás pozve na večeři zítra?

Ráno pršelo - tedy pršelo je slabé slovo a přestalo až někdy odpoledne. Tomík zkusil vstávat  s tatínkem. Tak brzké ranní vstávání mu u mne ale neprošlo. Dostal napít a lehla jsem si s nim opět do postele - za chvilku chtěl do postýlky a vstávali jsme až ve čtvrt na deset :-)
Dopoledne se zastavila Pavla s Tomášem, po obědě mamča - alespoň ten náš propršený den zpestřili. Protože se nedalo moc dělat napadali Kačku ptákoviny - např. zaházet Tomíka polštářema
A Tomík si to vysloveně užíval :-)
Když se Honza vrátil z práce stále ještě vypadalo počasí nic moc. Napadlo mne zavézt Benešovským zapomenuté věci - až bude hezky, tak se nám nebude chtít. Babička nás pozvala na úžasné meruňkové knedlíky a ve chvíli, kdy jsme odjížděli z domova, tak můj ostříží zrak spočinul na něčem pod lískou - to něco byla houba !!!!! Tedy - těch hub tam bylo tak akorát na čtyři menší porce smaženice. Já si úžasně pochutnala :-)
Po návratu domů jsem ještě šla projít zahradu - a ejhle - houbičky ještě byly - zítra bude vepřové
na houbách :-)
Tak, v neděli jsme večeři grilované u jedné babičky s dědou, včera u našich, dneska v Benešově - kdo nás pozve zítra?

Žádné komentáře:

Okomentovat