neděle 1. srpna 2010

pokračování

Miška mi psala, že jsme toho hodně stihli - a to byl jen začátek :-)
Ani nevím, co jsme dělali odpoledne - holky i s Honzíkem jeli k babičce. Holky si tam šily kabelky a Honzík se už nechtěl válet doma :-) Večer jsem šla koupat Tomíka a byla jsem odvolána dolů - že je tam babička. Babička stála ve dveřích s kytkou a ať prý se nezlobím, že je Honzík v nemocnici :-( Spolkl špendlík :-( Při šití se holkám rozsypaly a on je zlobil, bral jim je a ten poslední, že jim nedá a strčil si ho do pusy ..... no a polkl - nechtíc. Skončil v nemocnici, že zkusí jestli špendlík vyjde sám ..... no, nebylo mi z toho dobře.
Dopoledne jsem za ním a hlavně za doktorem jela a holky vyrazily do města. Odpoledne se u nás zastavila babička s dědou z Benešova. Večer se Kačka vydala spát ke koním, protože se jí nechtělo v sobotu brzo vstávat na závody. Jana spala doma, že vyrazí před osmou. V deset večer Kačka psala, že ve stanu plavou .... krásně lilo a to znamenalo, další zrušené závody :-( Večer Honzík psal, že špendlík vyšel :-), ale žádná ze sester ho nechtěla vidět, což znamenalo komplikaci.
V sobotu dopoledne se rodina flákala doma, já vyrazila zjistit do nemocnice co a jak ..... babička posunula odjezd na dovolenou na pondělí - ještě, že v tom penzionu byli vstřícní. V nemocnici klasika - špendlík nikdo neviděl, ty víš co říct, abys šel domů .... rozhodnutí - kontrolní rentgen - i kvůli možnému poškození střev a odpo možná propuštění. Honzík volal už v jedenáct, ať si ho vyzvednu :-))) Takže i tahle anabáze dopadla dobře. Jeli jsme popřát dědovi k svátku - on slaví podle slovenského kalendáře.
Škoda, že nemám žádnou fotku těch nešťastných tašek - holkám se moc povedly - možná, že by mi mohl Ježíšek nějakou takovou přinést. Ježíšku slyšíš?????
A co bylo v neděli /kromě toho, že byli holky u koní/ se mne neptejte - nikdo z nás si nemůže vzpomenout .... holt naše nemocniční zážitky vše přebily.

Žádné komentáře:

Okomentovat