středa 4. srpna 2010

Středa

Klidný den. Dorazila Radka se Zdenečkem - docela dlouho se kluci neviděli, takže se museli zase sehrát. Neobešlo se to bez přetahování o hračky, mlácení, řevu ...... klasika :-) Jediné dvě chvíle kdy si hráli spolu - hokej a pak na zahradě, když se Radka rozhodla odjet. To je také normální :-)
Dorazila benešovská babička na houby - to, co ona sbírá, bych já do košíku nikdy nestrčila - znalost hub ji závidím. Díky ní bude zítra bramboračka :-) A díky druhé babičce, která přivezla meruňky, budou opět meruňkové knedlíky - vařila jsem je letos jen jednou, takže se na ně děti těší :-) Snad se mi povede jich udělat víc a nacpat je do mrazáku :-)
A navečer bych měla jet na letňáky - máte někdo nějaký nápad co s nimi? Tedy kromě rychlé konzumace - což nebude problém, protože je miluju :-)
Kačka měla dnes velký problém - zjistila, že video, které dávala na youtube vidělo už přes 1000 lidí :-) Je to Tomáškovo kojení, u kterého asistuje naše kočka. Dokonce jí tam zkusilo kontaktovat nějaké sdružení kojících matek z Brazílie, které si odkaz na tohle video vyvěsilo na hlavní stránku :-) Jde o tento dokaz: http://www.youtube.com/watch?v=EWomnu9z3tI
A kdo chcete Kačce udělat radost, tak kliknutím na její jméno vlevo nahoře, se dostanete na stránku s jejími dalšími videi. Třeba se zvedne sledovanost i některých koňských :-)))

2 komentáře:

  1. Sam,já se musím smát.To video mě dostalo.Čičinu jsem taky měla,ale tohle jsem nezažila :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Béďová je nalezeneček - já ji původně vůbec nechtěla a už je u nás hrozně dlouho :-) S Tomíkem jsou sehraná dvojka - no ano - i při tom kojení :-)

    OdpovědětVymazat