středa 8. června 2011

čtvrtek - trhy

     Ve čtvrtek šel Tomík do školky - já jsem ráno vyzvedla Radku se Zdendou - v Lípě se konečně konají Farmářské trhy - vyrazili jsme na ně. Musím říct, že i když nejsou velké počtem stánků, mně připadali dostatečné - 3 stánky se zeleninou, 2 s výpěstky, 2 se sýry, 2 s uzeninou, 1 s koláčema, 1 s kořením ..... koupila jsem úžasné nové brambory, české jahody, český česnek, lusky :-) Nádhera. Ještě jsme obešli město - do galanterie pro přízi na háčkování, nějaký sekáč, do Rybárny pro pstroužky na gril ..... pohodové dopoledne, jen kdyby mne tolik nebolela noha :-( Radka mne pozvala na oběd, takže na mne zbylo jen vyzvednout Tomíka ze školky a vrátit se pro Radku se Zdendou - jela jsem odpoledne k našim, tak jsme to spojili s nákupy v místních supermarketech. Radku si vyzvedl manžel, já se stavila s Tomíkem u našich a den byl pryč .... nějak rychle to letí :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat