neděle 12. června 2011

Úterý

     Až zpětně jsem si uvědomila, že můj blog měl v úterý narozeniny .... ano, už rok Vás oblažuji svými "záznamy". Je to pro mne velká relaxace a utřídění si myšlenek. A hrozně ráda se vracím zpět .... před rokem byl Tomík ještě malé miminko - kojenec s plínama - říkal pár slov ..... a dneska? Malý kluk, s kterým si už i pokecáte - občas to chce překladatele, ale trénujeme :)
     Ráno jsme zaspali - tedy, původně jsme vstávali brzo - vzbudila nás Honzíkova muzika, ale povedlo se mi Tomíka přesvědčit, že je brzo .... dopadlo to tak, že jsem zaspala "Pavlu" a její dárek k svátku na mne čekal za dveřmi. Nádherná orchidej - dodám hromadné foto, protože těch krásných kytek bylo víc. Naštěstí se Pavla "vrátila" alespoň na chvíli při cestě do práce.
     Odpoledne se stavili popřát mi naši - dostala jsem pantofle :-) a hlavně ten příspěvek na lednici ... Pi'nďulka mi věnovala krásnou hortenzii a pak mi unesla Honzu do Prahy - potřebovala přivézt kuchyň z Ikei. Večer jsem taky dostala dárek od Honzy - přivezl mi kalu - myslím, že je taky venkovní ...a od Kačky krásnou gerberu :)
     Takže kytek spousta - foto dodám :_)

Žádné komentáře:

Okomentovat