neděle 12. června 2011

čtvrtek

      Ve čtvrtek jsem si vynahradila to flákání :-) Ráno nejdříve pro bedýnku - to abych věděla, co v ní je a pak honem na trh :) Žampiony bohužel neměli, takže do Kauflandu. To už jsem věděla, že na proudy nejdu, protože mne noha bolela sama o sobě, tak si ji přece ještě nerozházím proudy ...a abych nezapomněla, ještě do galanterky pro přízi na holčičí letní čepičku :-)
     V Kauflandu šílenství - já zapomněla, že je čtvrtek, ale nakonec jsem to zvládla. Doma jsem vynosila všechno z mrazáku, vypnula ho a vrhla se na záchod, budoucí koupelnu .... vytřela jsem ložnici, uklidila všechno prádlo, vyprala a pověsila asi tři pračky .... do mrazáku jsem začala dávat hrnec s horkou vodou, vydrbala skříňku pod dřezem - máme tam koš, tak ji čas od času vezmu velmi z gruntu. Přetřídila jsme boty i bundy v chodbičce, ometla pavučiny a vytřela. Nanosila jsem věci zpátky do mrazáku a letěla pro Tomíka.
     Když jsme vyrazili s Tomíkem na bezinky, dorazil Honza. Přidal se k nám, což bylo fajn. Doma jsem květy rozdělila na dvě hromádky - jednu jsem si připravila na limonádu, druhou na sirup. Uvařila jsem plněné papriky, zadělala těsto na kynutý ovocný koláč, který jsem pak i upekla. Potřebuji se totiž zbavit zásob loňského ovoce :)
     Bezinky jsem nikdy nedělala, tedy nedělala jsem nikdy žádný sirup. Ale nějak mi přerostla meduňka - původně jsem ji ustřihla na sušení, ale vrzla jsem ji do džbánu - a v něm byla voda :-) Takže mi meduňka vydržela do minulého týdne čerstvá .... a někde na netu jsem narazila na recept na sirup .... nedalo mi to vyzkoušela jsem ho - ten je ňáááááám. A protože mi přišlo, že je ho málo a meduňka byla malinkatá, došlo na bezinky :-)
     Tak mám pocit, že jsem si těch pár proflákaných dnů ve čtvrtek pěkně vynahradila :-)

2 komentáře: