neděle 12. června 2011

Pondělí

     Protože šel Tomík do školky, naplánovala jsem si spoustu věcí - a nakonec to byl nejproflákanější den co pamatuji.
     Ráno dorazila kamarádka Jana - dlouho jsme si v klidu nesedly a neprobraly nutné novinky .... ještě dorazila Radka, popřála mi k svátku a pokecala i s Janou, kdysi to byly skorokolegyně. Zdeněček řádil na zahradě, my ujídali meloun ..... vůbec nic nám nechybělo. Radka odjela domů na oběd, já vytáhla zeleninu, šunku, sýr .... bylo vedro, takže studený oběd nevadil. Před druhou jsem hodila Janu domů, stavila se ještě na nákupu, vyzvedla Tomíka ze školky .... jen co jsme dorazili domů, přijela Hela s Kačkou a dětmi. Tomíkovi jsem od Kačky pořídila pár věcí po Míšovi, je mu to dost větší, ale trika a kraťasy se vždycky hodí.
     Po páté dorazil Honza - když se ptal jak bylo, musela jsem mu odpovědět, že skvostně, nic nedělat celý den, to se mi dlouho nepovedlo :_)

Žádné komentáře:

Okomentovat