středa 8. června 2011

Nejdříve

     Nejdříve Vám dlužím recept na Kecaný koláč - nečekejte nic světoborného :-)
Kynuté těsto - určitě máte každá svůj nej nej recept - pokud ne a nebo pokud se Vám nechce složitě zadělávat, vezměte za vděk krabičkou - já osobně mám ráda Kynuté buchty od Vitany
Náplň: 1 vaničku tvarohu rozmíchejte s troškou mléka a moučkovým cukrem na sladký tvaroh /ne moc řídký/
           povidla
           maková náplň - buď si uvařte svoji, nebo kupte hotovou .... poslední dobou mám zkušenost, že samotný mák je hořký, kupuji tedy krabičkovou a postupuji podle receptu
          marmelády - já měla v lednici dva zbytky - jahodovou a meruňkovou
Kynuté těsto rozprostřete na vymaštěný plech a lžící na něj nepravidelně "kecejte" náplně - záleží jen na Vaší fantazii :-) Když máte těsto pokryté, zasypte žmolenkou /hrubá mouka, cukr krupice, olej - na poměr se mne neptejte, míchám od oka/ - u nás žmolenku hňácal a pak sypal na koláč Tomík - uznejte že po koláči, s kterým pomáhají malé ručičky se musí zakouřit :))))

Žádné komentáře:

Okomentovat