neděle 26. prosince 2010

Čtvrtek 23.12.2010

    Ve čtvrtek u nás vstával brzo jen Honza :-) My ostatní jsme spali skoro do devíti :-) Starší děti mi pak pomohli s posledním úklidem, já si zadělala vánočky, doladila poslední nepečené cukroví  a při mé milované komedii Veselé vánoce v klidu balila poslední dárky.
     Děti odpoledne šli na florbalový turnaj a já upekla vánočky - peču je celé rodině a dala jsem si vařit hovězí na polévku :-)
     Večer mne popadla nervozita - děti přišli pozdě a já už měla strach, kde jsou ...... a taky, že nemáme dostatečně uklizeno. Přitom se v klidu všechno stihlo - to je prostě už takový nějaký hloupý zvyk, ten můj pocit.
    Když se nám podařilo konečně dostat Tomíka do postýlky, přinesl Honza domů stromeček. Nazdobili jsme ho a pak měl Honzík vytřít ...... no, byla z toho štědrovečerní hádka, ale to už patří do jiného dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat