neděle 26. prosince 2010

Pátek 17.12.2010

      Ráno jsme z postele vylezli až ve čtvrt na devět. Ještě, že Radka nepřijela v osm, jak slibovala :-) měla zpoždění. Za to relativně včas přijela Petra s Robíkem - dlouho jsme se neviděli a já, ač jsem holky pozvala na dodatečnou oslavu Tomíkových narozenin, jsem se jako hostitelka moc nepředvedla - fakt se mi v noci už nechtělo nic dělat :-( Tomík si pastelek a bloků dost užívá, takže mu dárky od holek káply do noty :-) Dorazila i Radka se Zdendou - vypila rychlé kafe a obě jely na zpívání. Radka se po zpívání ještě vrátila, udělala jsem oběd - pangase po mlynářsku s bramborem - kluci pěkně baštili, pak si ještě chvilku hráli, ale spát jela Radka se Zdendou domů a já zalezla s Tomíkem taky :-)
     Odpoledne jsme vyzvedli Honzu z práce a jeli na nákup. Večer jsem totiž očekávala partu kamarádů - tak aby bylo co dát na stůl :-)
     Večerní posezení se povedlo /a doufám, že si to nemyslím jen já :-)/, dostala jsem spoustu dárků, ale ten hlavní mne čekal v sobotu .....

Žádné komentáře:

Okomentovat