pátek 17. září 2010

Návštěva

Chtěla jsem napsat dnes, ale ono je to už včera :-) přijela Lenka zkontrolovat náš obývák.
 S Lenkou se to má následovně - jsme vlastně příbuzné - je to žena mého bratránka. Ale, nevím jak fungují rodinné vazby u vás, setkáváme se jen při rodinných srazech u příležitosti něčího výročí. Vždycky jsem si s ní dobře pokecala, ale to bylo tak všechno. Teď jsme na sebe narazily na FB a jelikož jsme obě na mateřské, docela často kecaly přes net. Lenka má úžasný nadhled a jasný názor, dokáže mi v hlavě rozsvítit :-) Tuhle Kačka pronesla památnou větu: "Proč si jen píšete?" a jejím následkem byla dnešní návštěva.
Lenka má kromě staršího syna Pavlíka dvouletou dceru Kačenku. Takže došlo i na seznamování dětí :-)
Musím říct, že byli spolu úžasní. Hráli si spolu, nejen vedle sebe, Tomík vždy Kačce předvedl hračku a pak jí ji bez scén půjčil .... no koukala jsem jak puk. Bylo to příjemné dopoledne.
Lenka a obě děti

Pozorujeme psa :-)
V poledne přijela Pavla, obývák nám pochválila - udělala ještě pár změn /to ona smí :-)/ a mazala za dětmi. Tentokrát to byl dost rychlý průlet :-)
Odpoledne Honza znovu pochválil změnu - a to už je co říct :-) Opravdu je to teď vzdušnější a opticky větší. 
A já si tady konečně připadám jako doma - ještě dokopat Honzu k pověšení obrázků :-)))
Pro ty, co se k nám nedostanou pár fotek:
Moje nové pracovní místo

naše velká sedací část

Navečer jsem přerovnala a uklidila ložnici. Takže můžu směle prohlásit - vánoční úklid hotov :-)
Dneska nás čeká první hodina v "lidušce". Jsem zvědavá na Tomíka, jak to zvládne.
A na závěr - jeden úsměv Tomíka pro Vás:

A abych nezapomněla - Kačka má taky blog - a jak umí fotit, můžete posoudit tady:

1 komentář:

  1. Paráda :) Škoda jen, že Ti nefunguje odkaz na můj blog (příště neodkazuj na archív :)) http://alice14i-kolemdokola.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat