čtvrtek 23. září 2010

Praha

     Dneska jsem byla krkavčí matka .... dopoledne jsme jeli s babičkou k zubaři. Tedy my jsme šli na rychlé kafe k Lence, mamča musela k zubařce. Kafe u Lenky bylo fajn, děti zase překvapovali. Nevím čím to je, ale jsou spolu úžasní. Tomík se nechá od Kačky "komandovat" .... takové to hačí, poď atp., ale ona mu zas nechává prostor - nebere mu hračky, zbytečně se nestrkají ... prostě opravdu pohoda.
     Mamča mne pak odvezla domů - a nechala si Tomíka :-))) Já s Honzou a Piňďulkou zamířili do Prahy na For Arch. Výstava nás zaujala - každý z nás objevil něco, co ho zajímalo. Piňďulka tapety,obklady a dveře, Honza čističku vody, já od každého něco :-))) Chodili jsme tam čtyři hodiny, celý jsme uťapkaný, ale spokojení.
     A hezký den jsme završili návštěvou McDonalda v Boleslavi. Zůstali jsme koukat ... je předělaný na McCafé. Krásný interiér /kde jsme taky odkoukli nápad :-)/, zvláštní pult na prodej kafe a zákusků. Svoji fotku nemám, tak přikládám jednu z jejich www stránek.
Je z toho opravdu příjemná kavárna, kam bych zašla i častěji. Já jsem zákuskům i jiným svodům - dala jsem si jen zeleninový salát bez zálivky, zbytek mlsal Wrap a zákusek :-)))
      Doma nás přivítal čilý Tomášek, vůbec nechtěl do postýlky :-) , vypadal, že si dnešní den taky užil :-) Ozvu se zřejmě až v neděli. Odjíždíme :-)


    

Žádné komentáře:

Okomentovat