neděle 19. září 2010

Pracovní sobota

Včera se Honza pustil do komínku v ložnici. Náš rozvod horkého vzduchu totiž končil ve stropu ložnice a teplému vzduchu se nechtělo a nechtělo dolů. Takže Honza vymyslel a včera realizoval "komín" - a funguje to :-))) V ložnici bylo večer 19 - Tomíska jsem našla odkopaného a Honza teď ještě stále spí - nevím, jestli je to tím "teplotním komfortem" nebo utaháním - včera ještě hodinu štípal dřevo :-)
Tomík se včera rozhodl pomáhat tatínkovi. Bral jeho nářadí a to hrozilo úrazem :-( Holt musel přijít Ježíšek o chvilku dřív a daroval Tomíkovi jeho další nářadí. Vyhraje se si ním neuvěřitelně:



Dneska po ránu ho hned vytáhl opět.
Co jsem večer dělala já? Vypichované věnečky šli na chvíli stranou - mám na ruce ošklivý mozol od nůžek - ten musím zahojit a přišlo na řadu - hádejte co???? No zase věnečky :-))) Tedy spíš příprava na ně. Mamča mne poprosila o věnečky na hřbitov - budou za skořápek ořechů - takže jsem celý večer loupala ořechy :-))) 
A musím pochválit Honzíka - včera byli starší děti se svým tatínkem a Honzík se od něj vrací většinou napružený - včera tak naopak odjížděl a vrátil se príma kluk ... nemohla by ta jeho puberta už skončit?

Žádné komentáře:

Okomentovat