pondělí 6. září 2010

Oslavy


Minulý týden jsem si užívala - a to myslím vážně. S Radkou jsme v úterý vyrazili na nákupy do Liberce, v pátek do ZOO v Ústí nad Labem. Kluci si ZOO užívali - největší úspěch ale měli traktory a bagry, které tam používají při stavbě nového výběhu pro zebry. Já fotila ostošest - pár fotek přikládám. A vy si můžete vybrat, která dvojka k nám opravdu patřila :-)
tahle opičí?

nebo sloní?

či ta prasečí?

nebo vydří?

A nebo tahle demoliční četa, kterou bychom ale za nic na světě nevyměnili?


V pátek večer jsme s Honzou vyrazili oslavit Pavly narozeniny - byl to moc krásný večer a noc.

Krásná a hubená oslavenkyně :-)))
V sobotu naše jízda pokračovala - narozeniny slavila "horská" Lenka. Jako dárek dostala trojduhu - fotku dodám, jakmile ke mně dorazí. Já trdlo nechala foťák doma.
Včera jsem trošku pracovala na zahradě, připravila Tomískův bazén na zazimování a hlavně - večer jsem zdolala tu šílenou horu žehlení - huráááá.


Žádné komentáře:

Okomentovat