pondělí 27. září 2010

Prší

     Dneska jsme byli všichni doma - děti dostali ředitelské volno a Honza dovolenou. V plánu byli práce na zahradě .... ale leje a leje. Jediný kdo pracoval, byl Honza - dodělal podlahu na chodbě v patře - hurááá, tak už "jen" položit plovoučku.
     Tomík měl opět šílenou noc - usnout pořádně dokázal až ráno, takže jsme doktorku "zaspali". Vstávali jsme v půl desáté a doktorka tam je do desíti. Dneska už teplotu neměl, ale byl megaprotivný a unavený. Spát šel snad 100x, ale vždycky na chvilku. Teď je konečně v pohodě - rozebírá traktor z Lega, co mu odpo přinesla Piňďulka, aby se mu ulevilo :-) Piňďulko, děkujeme :-) Odpoledne měl trochu průjem, takže to snad jsou opravdu jen zuby.
     Mám radost - už dávno jsem se chtěla zapojit do projektu Bedýnky. Větší info tady: http://www.bedynky.cz/

Jenže v době, kdy jsem po nich pátrala, v okolí nic nebylo. Včera večer jsem se náhodou zkusila podívat znovu... a ejhle - už to u nás funguje. Ve čtvrtek mne čeká první bedýnka na zkoušku. Tak jsem zvědavá a moc se těším - když jsem to říkala Honzovi, tak povídal, že kdyby tam bylo jen pár kousků českého česneku, tak by to stálo za to :-)
     Plány na tenhle týden? Pokud počasí dovolí, tak očesat jablka a hlavně připravit velký pokoj na příjezd Klaudie /Kačko, píše se takhle?/ Je to Kaččina kamarádka z Německa - přijede k nám na výměnný pobyt. To bude jedna velká sranda - já totiž neumím slovo německy :-)
     Jdu vařit segedínský guláš - už ho Honzíkovi slibuju stráááááášně dlouho. Tak ať mám fóra na zítřek - tady má ještě pořád pršet a v televizi je spousta pohádek :-)

2 komentáře:

  1. Držím palec, abyste nebyli z Bedýnek tak zklamaní, jak já, asi jsem očekávala o moc víc..
    A segedín bych si moc dala! :) už jsem ho neměla leta letoucí.

    OdpovědětVymazat