středa 30. března 2011

Bouchlo to

     ano, v pátek to bouchlo u nás. Tedy - snažím se vzpomenout, co bylo v pátek - Tomík byl ve školce, já vyrazila na nákupy a pak to bouchlo - myslela jsem, že se srazila dvě auta na křižovatce a hoří .... vůbec by mne nenapadlo, že hoří bývalý sklad Benziny.
     Odpoledne jsme šli s Radkou a Zdendou na procházku a pak ještě jeli za Pavlou do Janovic. V práci ji odmítli udělat daňové přiznání, tak jsem ji jela zachránit :-) Honza ležel, tak mu naše courání nevadilo.
     A proležel i celý víkend. Starší děti byli se svým tatínkem, takže já měla jen Tomíka - klídek a pohoda :-) Jen rychlé vaření ....... jen mne štve ta změna času - prostě mi ten první den ta hodina chybí - člověk se vzbudí a už aby šel vařit :-) Kačka chtěla fotit turnaj elévů ve florbalu - chtěla jet dopravou a to znamenalo vstávat brzo - i si nařídila budíka ..... jenže si hodinky posunula na druhou stranu a klidně si vstala v půl desáté :-)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat