pátek 11. března 2011

Stále stejná písnička

     Já a moje nachlazení .... ať už táhne - někam jinam. Už mne to dost nebaví.
     Dnešek byl dost náročný - ještě, že u nás dělali silnici. Tomíka bavilo koukat z okna celé dopoledne:
Nejdříve náklaďák:
Pak nutil koukat i Béďovou:
A nakonec největší oblíbenec - bagr:
     To mi připomíná, že se musím připomenout bratránkovi se zahradou :-)
     Hloupé bylo, že ho ty samé stroje odpoledne už vzbudili po 1,5 hod spaní. Naštěstí mi moc pomohla Kačka. Děkuju. 
     A abych nezapomněla - z mého staršího syna je mediální hvězda :-) Kdysi hrál hokej - no kdysi: začínal ve třech letech a vydržel s různými přestávkami /zdravotní nebo zapříčiněné tím, že bylo nutné dojíždět - nejdříve přestavba stadionu, pak neschopnost našeho oddílu postavit družstvo dorostu :-(/ skoro do konce loňského roku. Na sport nezanevřel a začal hrát floorbal - a vypadá to, že dobře. Opět startuje za starší .... ale článek v tisku a na netu se týká utkání v jeho kategorii: stránky FB
    A ještě si dnes odnesl přihlášky na místní SPŠ - uvidíme, na který obor ho vezmou :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat