pondělí 7. března 2011

Přežívám

     Jak mne se nechtělo ráno z postele  ..... bolí mne v krku, probouzím se zpocená :-( Ale Tomík samozřejmě na vstávání trval a nešlo mu nevyhovět. Takže jsem z postele vylezla a snažila se fungovat. Ten malý potvora má radar na to, že mi není moc dobře a od rána řádí a ječí ..... pusu měl zavřenou jen při poledním spaní .... a to jsem šla spát s ním.
     Dopoledne byla u nás Pavla, tak to alespoň rychle uteklo. Odpoledne vlastně taky - díky tomu, že jsme spali do čtvrt na čtyři :-)
     Nevede se mi naladit Primu Love - neměla bych to tady snad ani psát, ale když já mám tak ráda Ally McBeal - a oni ji budou vysílat tam ... no snad se mi to podaří.
     Honza začal dělat na skříni do podkroví ..... snad to nezakřiknu, když řeknu, že mám pocit, že do léta by mohl být vršek hotový .... no a od podzimu by se mohl začít dodělávat spodek - koupelna a chodby.

1 komentář:

  1. Sam ať je brzy lépe, taky trochu lapu po dně. Už nejsem mladice a přibývající kilča bolí (hlavně v zádech). Těším se na fotečky, až se pocity změní v realitu..:)

    OdpovědětVymazat