neděle 6. března 2011

Neděle

    Dnes jsem nevařila - starší děti jeli na florec do Liberce, zůstali jsme doma jen s Kačenkou a Tomíkem. Zbyl nám salát od včerejška, tak jsem k těm pár řízečkům přidělala volské oko a oběd byl na světě. Ještě že, tak - ráno jsem se totiž probudila s rýmou, bolením v krku a v uších - fakt úžasné - naštěstí se mi to daří držet pod kontrolou díky brufenům.
     Během dopoledne jsem zkusila zapnout počítač ...... a on nešel. Dost hrůza před daněmi a bez záloh fotek :-) Modlila jsem se, aby to byl "jen" zdroj. Naštěstí byl, což zjistil Honzík a hned mi ho dočasně vyměnil za jiný z nepoužívaného počítače. A taky objednal okamžitě nový. Moc mu za to děkuji.
    Tomík ode mne během dne dostával "dárečky" k svátku. Velký dárek od všech si už vybral, tak jen maličkosti - házecí letadýlko, vodové omalovánky a modelínu. Letadlo bylo v takové permanenci, že už dolétalo, omalovánky si vyžádá vždy na chvíli a vede modelína:
A abych nezapomněla - ráno vytáhl včerejší dárek: rukavice a akušroubovák. Holt u nás se pracuje neděle, neneděle

Žádné komentáře:

Okomentovat