pátek 4. března 2011

Chcíplá

    Dneska dopoledne jsem byla v práci. Bylo to fajn. Pak nákupy, příprava na zítřejší oslavu ......nějak mne to semlelo. Nebo mne rozložilo to, že z mého jednoho "dítěte" je od zítřka oficiálně dospělý?
    Před 18 lety jsem k večeři upekla kuře, udělala poháry se zmrzlinou ..... byl to pro mne poslední večer ..... poslední večer ve dvou :-) Kačku jsem přenášela 14 dní a už bylo rozhodnuto, že ráno v osm nastupuji na vyvolání porodu. První porod, já vůbec netušila co mne čeká - a slečna se rozhodla, že se jí na svět nechce. Šli jsme spát - naštěstí jsem usnula rychle .... naštěstí proto, že mne v jednu vzbudilo cosi .... nebylo to strašné, jen se nedalo spát .... když už to cosi v šest ráno bylo pravidelné po minutě, rozhodla jsem se vzbudit Mirka. Ten tehdy pronesl památnou větu - to nevydržíš do osmi? Nevydržela - Kačka byla v osm na světě :-) Tehdy jsem se poprvé stala mámou ..... jak já se o ní bála, bála jsem se jí nechat chvilku samotnou - i když spala, bála jsem se dát jí někomu pochovat ..... šílený strach. Samozřejmě, že mne přešel, ale cosi z něj zůstalo .... a vím, že to nikdy nepřejde. A ten můj kdysi vrnící uzlíček, teď řeší, že je zítra plnoletá a tím i odpovědná sama za sebe.
    To mne v jejím věku nikdy nenapadlo. Byla jiná doba - protože jsem se nedostala na vejšku, už jsem čtvrt roku pracovala, byla jsem šíleně zamilovaná do Mirka ...... za pár měsíců jsem se z lásky vdávala.
    Kdyby dnes Kačka přišla s tím, že se chce vdávat ..... vůbec si to nedokážu představit.
Jsem ráda, že je "jiná" doba, že mi ještě nějakou dobu doma zůstane  ..... a klidně si myslete, že jsem domácí kvočna :-)))
    Kačí, všechno nej, nej, nej ....... ještě užívej bezstarostný život. Osmnáctka neznamená, že se něco nějak rychle změní. Je to jen číslo ...... a ty máš šanci být ještě chvíli schovaná u máminy sukně :-)))))

1 komentář: