pátek 18. března 2011

Nahoru dolů

     Teď jsem hrozně dlouho přemýšlela, jestli sem napsat opravdu všechno, co se dnes stalo ...... ale je to deníček, tak hurá do toho :-(
     Ráno jsem jela s Tomíkem na jeho první odběr krve - zvládl to - sice dost brečel, ale vzpínal se jen málo a tak sestřička vcelku v pohodě /má mizerné cévy/ odebrala 4 zkumavky. V 11 byli výsledky - je to viróza. Hurá, hurá, hurá.
     Odpoledne jsem jela na nákup a utratila mooooc peněz. Ne že bych kupovala nějaké laskominy, ale prostě po týdnu, co jsem nevytáhla paty z domu, bylo nutné špajz doplnit.
     Ještě jsem se stavila za Radkou - nemůžu napsat u Radky, protože jsem nepřekročila práh domu :-) a Radka mne přivedla na myšlenku, že Tomíkovi rostou zuby ...... a má pravdu - vždycky horečkoval a tekla mu rýma - a teď navíc, když umí mluvit, tak říká au a ukazuje na pusinku a taky si chce čistit zuby 100x denně.
     A pak to přišlo, na poslední křižovatce u nás jsem nedala přednost - já fakt to auto neviděla - zastavila jsem, hodila okem doprava, konstatovala, že ta doprava je daleko. Ona byla, ale ten teréňák ne :-( Odnesli to pravé přední dveře a podběh - snad nic jiného. Ještě, že jsem nikoho nevezla. Už jsme to zvládli nahlásit na pojišťovnu. Celé jednání s druhou řidičkou proběhlo v pohodě, Honza mne taky nesežral, ale já ...... prostě mne to štve - připadám si totálně neschopná . Je mi to moc líto a ten další pocit nedokážu popsat - lítost, vztek sama na sebe? No, od teď se na křižovatce rozhlédnu minimálně pětkrát ....

1 komentář:

  1. No hlavně, že to bylo "jen tak" nikomu se nic nestalo a nejspíš nestane...páč strach ti nedá :o)

    OdpovědětVymazat