sobota 12. března 2011

Úspěšný den

      Ano, to dneska byl. Donutila jsem se něco dělat - ne, že by mne nachlazení přešlo, ale prostě mne už nebavilo "odpočívat". A navíc jsem si rozmrazila celý veeeelký kus hovězího a přece nebudu jednou rozmražené maso strkat znovu do mrazáku.Takže k obědu byly vídeňské roštěnky s rýží, v papiňáku se udusil čumfurt / pro neznalé rodinné mluvy - ptáčci, kde jsou všechny ingredience nakrájené na kostky a vhozené do papiňáku :-)/ a v pekáči v troubě pikantní hovězí. Recept je tady: apetit. Dokonce jsem zvládla i "děravou" buchtu :-) Musím poznamenat, že to všechno šlo i pro to, že Tomíka hlídala Kačka.
     Při polední pauze - rozuměj: Tomík spinká - jsem si připravila doklady na zpracování a když prďolka vylezl z postýlky, šli jsme na zahradu - vyhrabala jsem celý kus před obývákem a i kousek za barákem. Dopoledne to nahrubo vzal Honzík s kamarádem, takže toho nebylo tolik. I když dobře deset koleček opět padlo :-(
     Velký Honza předělává skleník na dřevník, takže já budu zítra pokračovat v hrabání .... a do trouby půjde kachna :-) ta se dělá sama, takže já mám volné dopoledne :-)
     A abych nezapomněla, Tomík dnes taky pomáhal:

2 komentáře: