pondělí 28. února 2011

Hory - čtvrtek

     Honza šel opět jen na tři hoďky - s Tomíkem jsme opět dopoledne zkoušeli "žování":
    A odpoledne? To jsme vyrazili směr Jilemnice - já se těšila na fotky se sněhovým Krakonošem ...... jenže ten už nemá znatelný obličej, takže prd ......Co jsem netušila, že mne Jilemnice tak dostane - je jiná, možná provinční, ale úžasná ..... třeba jen jak je zakomponovaná stavba KB do náměstí:
Nebo využití zámku a přilehlého pivovaru - z jedné strany Tržnice  řemesel - vstup zdarma a úžasně zrestaurované místo, z druhé Knihovna a místní muzeum. O Zvědavé uličce ani nemluvím:




A ještě jedna věc mne zarážela - zdravili mne místní a já si připadala jako velký nezdvořák .... ale já je fakt neznala :-( Třeba je to tím, že jsem za svobodna Nývltová a tam jsme /na zvoncích či štítech provozoven/ potkali Nývltů spousty :-)
     Jilemnici jsme museli opustit, protože nás ještě v Rokytnici čekal bowling. Bála jsem se, jak se bude chovat Tomík, ale ten mi jen běhal ukázat, kterou kouli mám použít a jinak se bavil tím, že se pokoušel zdrhnout ke kulečníku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat