úterý 15. února 2011

Nahoru dolů

     S odjezdem na hory to vypadá na pováženou - obě Honzovi holky lehly :-( Snad odjedeme.
     Dnes jsem udělala radost Tomíkovi a vlastně i sobě. Koupila jsem mu další CD s Pepinou. To první už musí znát nazpaměť. A díky tomu jsem odpoledne mohla umýt okno v obýváku a nalepit na něj vystřihovánky - nakonec všechny na jedno. Takže budu zřejmě muset zasednout a a vystříhat další kočky :-)
    A co mi dnes udělalo největší radost? Honza mne dnes pozval na večeři - a sám od sebe! Takže jsem teď dobře napapkaná a tedy i dobře naladěná :-) Jediné, co bylo zvláštní, že ta hospoda byla prázdná!!!!! A to šel v televizi přímý přenos nějakého fotbalu - asi po čtvrthodině dorazily další ... a světe div se, rázem bylo v hospodě přebabováno :-) kde ti chlapi byli? Že by doma žehlili průšvih se zapomenutým Valentinem? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat