pondělí 28. února 2011

Hory - středa

     Většina osazenstva naší chalupy se rozhodla jít na běžky. Já běžky nemusím, Tomík to ještě neumí a Kačka běžky neee.
     Pomohla jsem jim s transportem do vyšších poloh, odkud vyráželi směr Štěpánka. My jsme v chalupě čekali, až zavolají, že jsou skoro na místě a kde že se sejdeme na oběd :-)
    Zhruba po dvou hodinách se ozval telefon - jsme na Hvězdě, jeď do Příchovic, stojí tady asi 5 aut, tak to vyjedeš taky. Cesta do Příchovic byla, až na výmoly, naprosto v pořádku. Za to, když se zatočilo na tu vedlejší směr Hvězda ..... hned tam byl led - ustála jsem to a snažila se probojovat nahoru. Fakt to byl boj a já se proklínala, kam jsem se to nechala nahnat. Ten kopec až na poslední úsek vůbec nevypadal jako kopec a já přesto vyjet nedokázala. Když jsem to vzdala a zavolali jsme Honzovi, že couvám dolů a nechám to na odbočce, rozjela jsem se. A auto se zastavilo asi 20 m pod prvním parkovištěm :-( Honza nám šel naproti a viděl můj debakl .... a já si připadala jako naprostý neřidič. Vystřídal mne za volantem, že se pokusí to vyjet. ....... musel couvat dolů, různě se vyhýbal s auty, co se také snažili vyjet ....a nedokázal ani vyjet tak vysoko jako já :-) moje řidičské srdce poskočilo :-) Vzdali jsme to, vybrali pevné místo bokem a nechali auto stát pod kopcem. Došli jsem nahoru pěšky, dali si oběd, pokecali a většina party s námi raději sešla dolů, aby mi pomohla vyjet. To se podařilo - a já se začala modlit - jestli ta cesta nahoru byl děs, tak dolů to bylo peklo. Až teď mi došlo, že led a uježděný sníh jedno jsou ...... moc jsem se bála, že to neubrzdím, pletli se mi tam chodci ..... nakonec jsem to zvládla, ale znovu fakt neopakovat. Abychom si zlepšili s Kačkou náladu, rozhodli jsme se pro výlet do Harrachova.
     Kačka si koupila úžasnou čepici:
Tomík se proběhl, sluníčko nás hřálo .... ani těch turistů tam tentokrát nebylo tolik :-)
     Běžkaři se vrátili až kolem šesté - jsem moc ráda, že jsem ten výlet neabsolvovala - jestli klouzalo auto, co teprve oni - obleva, sluníčko a následný mráz udělali z hor ledové .... ani koule nešla udělat a když chtěl člověk upadnout, rychle si to rozmyslel ... 
    Pánové se vydali pro housky a protože vánočky byly později, skončili hádejte kde .... ještě, že jsme na ně nečekali :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat