úterý 8. února 2011

Resty

     Dnes mi moc pomohlo sluníčko .... z práce jsme se s Tomíkem doma jen otočili na převlečení a šli na zahradu. krásně svítilo sluníčko. Huráááááá. Tomík se snažil pomáhat chvíli mě, chvíli Honzíkovi - společnými silami jsme doklidili dřevo z před obýváku - jeden rest hotov! Když dorazil velký Honza z práce, byl čas jít domů. Dali jsme kafe a já se pustila do úklidu ložnice - druhý rest! Pak ještě kontrola a úklid lednice - další hotovo .... a to mám připraveno žehlení /tedy jen pár kousků/ a párování ponožek. Ale to musí počkat do zítra - můj největší rest je hotov - udělala jsem Tomíkovi slibovanou medvědí čepici - snad se mu bude líbit:
      To sluníčko je pro mne velký životabudič. Dokonce mne, milovnici zimy, napadlo, že už by to tak mohlo zůstat :-) Těším se na zítra :-)
      Ale jinak opět jedeme ve virózách - ani jeden Honza neušel té střevní potvoře :-(

2 komentáře: