sobota 12. února 2011

Nesnáším nemoc

     Nechápu, jak někdo může zalézt do peřin a potit se a potit se. Já mám jen pocit, že je mi tepleji, než normálně a strhávám ze sebe co jde ..... ale snažím se, celý den ležím v obýváku pod dekou!!!! a nic nedělám.
     |V kuchyni mne zastoupila Jana, úklid zvládla Kačka, Honza navozil plný dřevník dřeva a Tomík běhá od jednoho k druhému a prudí :-) Můžu za to i tak trochu já, nedokázala jsem ho v poledne dostat do postele :-(           Honzíkovi  ještě děkuji za zapůjčení noťasu, díky němu Vám můžu podávat zprávy i z postele.
     Honza nejde na ples - on tedy na tancování moc není - ale stejně mne potěšilo, že beze mne nejde :-) To víte, že jsem ho původně posílala :-)))
     Takže strávíme další večer u televize, ale i to je přece hezký :-) Hlavně, aby se nám povedlo v pátek odjet na hory .....
     Ještě horká zpráva, Piňďulka bohužel chytla střevní chřipku /zřejmě od nás/ ..... doufám, že se z toho rychle dostane

1 komentář:

  1. Sam kolem mě to všechno padá jako mouchy..virózky, chřipky..nejspíš nějaká vlna, tak ať se u vás brzy přežene..k lepšímu!!

    OdpovědětVymazat