neděle 6. února 2011

Týden 31.1-6.2.2011 - týden marodů

     V pondělí zůstala doma Kačka - bylo ji dost mizerně.
     V úterý lehl Honza, zůstal doma i ve středu a dokonce zvažoval návštěvu doktora. Už v pondělí večer mi volala mamka, že ač to v pondělí v práci na chvíli zkusila, tak ji /zřejmě tím jak je oslabená/, skolila viróza a má horečku - zůstává tedy doma.
     Ve čtvrtek zůstala doma Piňďulka - celý týden se snažila chodit do práce s kašlem, až to prostě nešlo. A my se odpoledne doma radovali, že se dáváme do kupy. Sice Honza odvolal Albrechtice, aby si zbytečně nezahrával - tam by nelyžovat nevydržel, ale už mu bylo líp. Radovali jsme se do desíti do večera - pak začal Tomík zvracet :-( Zvracel třikrát za sebou, ale noc celkem šla, dokonce někdy od čtyř spal i klidně - takže jsem se rozhodla, že ho nechám doma s dětmi a pojedu do práce. Moje rozhodnutí skončilo ve chvíli, kdy mi šli na chodbu dát pá - Tomík opět zvracel.
     Takže jsem jen dojela do práce vylepit ceduli pro nemoc zavřeno a s nákupem coly se vrátila domů. Tomík zvracel ještě několikrát a bohužel mu šla i teplota nahoru :-( Kačka se nachystala na ples a ještě v průběhu noci mi přišla sms, že je to moc fajn :-)
     Ráno mi obě starší děti sdělili, že jim není valně - bolí je v krku. Nahnala jsem je do jejich pokojů. Tomík se už dával dohromady, dokonce šel s Honzou na zahradu. Já stála v kuchyni a vařila - a nakonec jsem se rozhodla, že si uvařím i na dnešek, abych neděli mohla proflákat.
     Večer se udělalo zle Kačce a za pár chvil i mě :-( Bohužel jsme to obě chytli od Tomíka.
     Takže dnešek byl pravdu proflákaný, skoro jsem se nehnula z gauče - zítra se už chystáme do pracovního procesu, Tomík je už dobrý, Kačka zůstává doma a Honzové to zřejmě nechytli .... tak nám držte palce, ať je ten nový týden lepší než ten uběhlý

Žádné komentáře:

Okomentovat