čtvrtek 10. února 2011

Klid

     Tak ten jsem si dnes užila při nakupování :-) Jak to? Střídáme se s mamčou na jedné židli v kanceláři - já dopoledne a ona odpo. Z toho vyplývá, že jsem vyzvedávala Tomíka ze školky v době spaní. Byl unavený, kníkal, nechtěl domů, chtěl spát ve školce. Kromě toho, že byl Tomík KO a ani pro jednoho z nás to nebylo příjemné, tak jsme rušili i ostatní děti ve spaní nebo usínání :-( To je jediné mínus téhle školky - není tam místnost zvlášť na spaní :-(  A jak z toho ven? Nechávám Tomíka vyspat ve školce - on je spokojený, já mám čas navíc pro sebe. Domů se mi nechtělo a nákup byl nutný. A zůstal mi čas i na prohlédnutí Kiku - samozřejmě, že jsem utrácela: kromě jejich puntíků mám totiž slabost i pro jejich bílý porcelán. Ježíšek mi přinesl keramický držák na vajíčka a dnes jsem si koupila misku a hned ji vedle v Hypernově naplnila:
Je v ní spousta zdravého mlsání - rozinky v jogurtu, brusinky, brusinky v čokoládě a kustovnice čínská. O té jsem si teď přečetla, že je léčivá a prý pomáhá i na atopický ekzém. Vida, ani jsem nevěděla co kupuji, prostě mi v košíku nějak skončila :-) A i mi chutná, takže už zkoumám web, jestli by se dala u nás pěstovat :-) 
     Honza teď přemýšlí jak dál na zahradě z hlediska stavby a já jsem už myšlenkami u záhonů a keřů :) Pokud máte někdo nápad ,jak a čím osázet zahradu orientovanou na sever a v létě stíněnou okolním lesem, sem s ním :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat