pondělí 28. února 2011

Hory - pátek

     Vlastně klasika - dopoledne "žování", odpoledne znovu do Jilemnice - já si fakt nedokázala pomoci a musela jsem tam znovu. Kačence / a i mě/ jsme zakoupili "stavebnice" vánočních korálkových ozdob, já tam objevila Tabák, který prodával i Vránovic vystřihovánky, takže mám dva nové kousky. A hlavně - objevili jsme úžasnou kavárnu. Kavárnu u zámku - nádherný interiér, všude živé květiny, i na stolku byli sice karafiáty, ale živé .... prostě chyběl jen Kristián :-) A navíc, když jsem Honzovi říkala své dojmy, pustil pan majitel /alespoň myslím, že to byl majitel/ Havelku ..... iluze byla dokonalá. Dokonce Tomík způsobně seděl, jedl pohár /ani nebryndal/ a po každé písničce tleskal .... prostě Jilemnice je moje srdeční záležitost.
    Dovolená se vyvedla a mohla bych psát a psát - teď teprve zjišťuji, že jsem Vám zatajila návštěvu Rokytnice, která mi neučarovala, ale setkání s majitelem penzionu http://www.modrypension.cz/cs/ je nezapomenutelné. To byl chlap, kterého baví to, co ho živí ....a na něm i námi odzkoušené cukrárně je to znát. Restauraci jsme bohužel vyzkoušet nestihli, ale jen podívání se na jídelní lístek stojí za to. Prostě spousta dojmů, fotek ... ale vlastní postel je vlastní postel :-) Už asi stárnu

Žádné komentáře:

Okomentovat