středa 9. února 2011

Změna

      a snad k lepšímu - Tomík ve školce konečně jedl jako jindy :-), akorát z vycházky byl tak utahaný, že usnul po obědě dřív, než tomu teta dokázala zabránit. Přišla mi sms, abych si ho vyzvedla až za hodinu a půl :-) Přijela jsem a ještě spal ..... měli otevřené dveře ven, svítilo jim dovnitř sluníčko, ptáci zpívali - hned bych se do postýlky zavrtala. Doma ještě odpočíval u Krtka:
     Pak jsem se rozhodla a dojeli jsme doplnit spíž. Nakoupili jsme a jeli odvézt Čikýskovi "botičky" Venku bylo nádherně, u babičky s dědou příjemně :-) Než jsme vyzvedli Honzu z práce, navštívili jsme ještě Spar. Posledně se mi tam povedlo koupit moc dobré mandarinky, tak jsem to znovu zkusila - a měli je!
     A pak rychle domů - Honza se chtěl projít kolem rybníků a já mu to nejdřív přislíbila. Ve chvíli, kdy jsem vystoupila z auta, jsem názor změnila - u nás byla taková zima :-( A teď už jen přemýšlím, jestli půjdu do postele hned nebo až za chvíli ..... ale asi hned

Žádné komentáře:

Okomentovat