pátek 1. dubna 2011

Apríl

     A je to tady ..... nový měsíc. Kolem nás už začíná být zeleno ..... pupeny na keřích jsou těsně před puknutím. A já tímto vyhlašuji konec všech nemocí. Prostě jsme zdraví a zítra jdeme plavat - neptejte se mne, po jak dlouhé době.
     Dneska jsme s Radkou vyrazili do České Kamenice - pro látky a další nezbytnosti :-) Co mne velmi překvapilo - Radka tam sehnala plastovou kanavu. Jsem zvědavá na její ptáčky, kteří mají vzniknout.
     Včera večer jsme díky Piňďulce vyrazili na večeři - já měla panenku ve slanině, fazolky a brambory s česnekovým přelivem. Ňam. Bohužel jsme chtěli ochutnat místní sorbet s dušeným ovocem. Moc jsem se na něj těšila ..... a byla jsem moc zklamaná :-(
     A když už jsme u toho jídla - myslíte, že stojí za to jít na Prag food festival? Pořád jsem nerozhodná - moc mne to láká, ale odrazují mne ty /prý/ masy lidí .... ale pokud je to taková bomba, tak je samozřejmě přežiju - byl jste tam někdo?

1 komentář:

  1. Je fajn, že je fajn :oD Na food festivalu jsem nebyla ...a ještě radši nepůjdu ...až za 5 kilo :oDD

    OdpovědětVymazat