pondělí 11. dubna 2011

Učí se

     Tomík stárne každým dnem. Dnes a denně přidává slovíčko /a ne jedno/ do své slovní zásoby, jeho věty nejsou už holé. Dnes si přidal další "schopnost" - učí se oblékat - co na tom, že má slipečky naruby, tepláky kapsou vepředu - každou nohu má v jedné nohavici a pohybovat se v tom dá, tak co :-)
     Dnes ještě i dokázal být na zahradě chvíli sám ..... dopoledne jsme byli dělat bubliny a po spaní jsem ještě potřebovala doma něco dodělat. Tomík se tedy sám oblékl a ze zahrady na mne pokřikoval, občas strčil hlavu do dveří ...... já ho sice kontrolovala přes okno, ale on měl pocit, že je moooooc velký.
    Odpoledne jsme navštívili dvě babičky, u jedné jsem poprvé v životě ochutnala zabijačkový guláš - byl moc dobrý, jen by se mi s ním asi nechtělo dělat. S vnitřnostmi je moc práce.
     O víkendu pouštím děti do Havířova na zápasy o ligu ve floorbale. Sice mám strach, ale jak jinak mi můžou dokázat, že jsou schopni se o sebe postarat? Nejedou úplně sami - klub vypravuje autobus, zajišťuje ubytování ... ale i tak .... však oni to zvládnou :-)))
    A ještě fotka toho, jak se Tomík dnes vymódil na zahradu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat