čtvrtek 7. dubna 2011

Volno

    Dneska byl Tomík ve školce a já se vrhla na hlubší úklid domečku .....v přízemí jsou umytá všechna okna, odtáhla jsem i gauče ..... ale pořád to není úplně hotovo, bude se pokračovat :-) Kromě úklidu jsem vyprala snad 100 praček a skoro všechny stačili uschnout .... poslední zůstala venku a já se modlím, aby mi ji neodnesl ten vichr, co se od podvečera tady prohání :-(
    Odpoledne jsme zasadili pnoucí kytky, které vykutala mamča na zahradě a taky bylinky, co jsem dostala ..... a ....... miluju našeho známého řezníka, nejenže sehnal jedné z babiček vepřový mozeček, co potřebovala na zahuštění guláše ..... ale mě sehnal květovou špičku - zítra jdu na ni, tak se těšte na recept, doufám, že se povede :-)
    Fotka je dělaná včera .... kdysi jsem zasadila po celé zahradě náhodně narcisky, tulipány a krokusy - vykvétá jen tahle jedna ..... nesmím ji zapomenout vydloubnout až přijede bagr:

Žádné komentáře:

Okomentovat