neděle 10. dubna 2011

Změna

    první změny jste si určitě všimli všichni - blog se oblékl do jarního - prý Vám už u mne bylo zima :-)
    A tou druhou je kompletně proflákaný víkend :-) Už jsme ho asi potřebovali .... ale hlavní příčinou bylo počasí - u nás stále funí a funí a bohužel dost studeně :-( než jsem stačila pověsit prádlo, tak jsem vymrzla :-( Takže jsme si od rána topili, koukali na telku .... Takovou normální rodinku miluju a dnešní díl byl opět ze života :-) a já šla dokonce v poledne s Tomíkem spát .... po spaní jsme vyrazili za Honzíkem. Dneska hrál poslední zápas sezóny a já se konečně jela podívat. Musím říct, že je to mazec - rychlostí se to vyrovná hokeji, jen to brždění je určitě větší nápor na kotníky :-( kluci hráli dle mého dobře, bohužel neudrželi na závěr nervy a prohráli :-( Dokonce jsme se tam potkali s dávnými známými z hokeje. Jsem ráda, že Honza dál sportuje.
   Pak jsme se autíčkem vyšplhali do našich kopců, kochali se nádherným výhledem, stavili se na kafe u Horských Jelenů, pak zvládli nákup v Obi a Intersparu ..... prostě pohodička, klídek ..... huráááá za takový den
lepší fotku bohužel nemám - většinou lidem hlavy neřežu :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat