pondělí 4. dubna 2011

Prší

     Od samého rána prší. Vůbec se mi nechtělo vstávat - ale slíbila jsem, že přijdu do práce.
     Kdybych tušila, že jsme si s Piňďulkou nerozuměli .... ale zas jsem si v klidu nakoupila, stavila se na poště pro první z vánočních dárků a hlavně - uklidila jsem ložnici - kdyby jen uklidila - Tomík má přebrané věci a to co jsem určila, že nepatří do šuplíků, je roztříděné na uložení do další zimy, na prodej a na darování :-) Umyla jsem i okna /tedy jen zevnitř - na déšť se mi fakt nechtělo/ a vystrčila kytky na chvíli na dešťovou ozdravnou kůru :-)
    Odpoledne jsme vyzvedli Honzu, který absolvoval u dědečka letní sestřih :-) a hlavně jsme se u kamarádů stavili pro objednané vínko a slivovici. Domů jsme se dostali až na Superstar. Letos ji i docela sleduji a mrzí mne jejich vyřazovací klíč ..... ale tak to je, v soutěži zůstalo spousta slabých holek a pánové museli z kola ven ...
      Kačka dnes měla první jízdy v autoškole .... další krok na pomyslném žebříčku odpoutání se .... co nevidět vyletí z hnízda :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat