neděle 3. dubna 2011

Celý den venku

     Ač mi včera přišlo nějak "hezčejc", teprve dnes jsme strávili celý den venku. Tedy já byla dopoledne v kuchyni - ale ten králík s bramborovými knedlíčky a špenátem fakt stál za to :-) a Tomík v poledne spal pěkně ve své postýlce, ale jinak jsme byli od devíti do půl osmé jen a jen venku.
    Honza už skoro proměnil náš skleník na regulérní dřevník, já na sluníčku háčkovala a odpoledne jsme upekli buřty ..... klídek, pohoda. Jen jsem nějak zapomněla fotit.
    Takže fotky ze včerejška - Tomík si po dlouhé době užíval bazén:

   
     A ještě jeden "recept" - neumím pořádně dochutit "obyčejný" špenát - fakt neumím. Takže jsem jednou experimentovala - šoupla jsem do něj Nivu .... a od té doby už nedělám špenát jinak :-)

3 komentáře:

  1. Já dávám do špenátu lžičku vegety a česnek. Ale s Nivou..to nebude špatný nápad :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Já listový špenát podusím, pak hodím na pánev s trochou olivového oleje, osolím a přidám pár lžic smetany. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jsem ho nedělala tak dlouho..že si vůbec nevzpomínám jak ho dochucuji

    OdpovědětVymazat