pátek 15. dubna 2011

Hektický den

    právě jsem zjistila, že se v nadpisech více než opakuji :-))) Ale bylo to tak ..... Piňďulka vyrazila s kamarádkou na nákupy do Drážďan a já šla místo ní ..... doufám, že koupily co chtěly :-) protože jsem nestíhala vyzvednout Tomíka před spaním, zůstal ve školce s Kačenkou. A ještě že tak - nákupy a obíhání potřebných věcí mi trvalo až do tří!!!!!!
     Díky mé mamince mám nové jarní botičky a kabelku -
Děkuji mami.
    A protože jsem truhlík, podařilo se mi přehlédnout další ocenění: 
děkuji tímto Mije - moc to pro mne znamená - to že mohu někoho inspirovat:
a okamžitě přidávám další foto - vajíčka neflákám - snad ten věnec stihnu. A víte co je na tom nejhorší? vymyslet vlastní vzor :-) Takže jdu okamžitě projet net a stvořit něco vymysleného :-) A pak popřemýšlím, kam pošlu ocenění dál:


Žádné komentáře:

Okomentovat